tirsdag den 10. juni 2014

Er DIT sex-liv en tur i FAKTA

Jeg synes Fakta's slogan er genialt.

Det tager 5 minutter, men vi vil så gerne have, du bliver lidt længere....

Jeg kom til at snakke med en kammerat den anden dag både om Faktas slogan, og om sex. Han synes han og kæresten var gået rigtigt meget i stå, og vi kom så til at koble de to ting sammen....

Det var både morsomt og egentligt ret trist.

For det er da ikke morsomt at sidde der og tænke på at sexlivet, begynder at ligne en tur i Fakta. - Og som han så poetisk udtrykte det -

"Hvis jeg skal i Fakta, foretrækker jeg at smutte derind alene... "

Vi blev helt stille, og sad bare og kiggede ned i gulvet, men nu arbejder jeg jo en del med seksuelle problemer, så skidt med at det var en god ven.
Det er ikke fordi han ikke elsker sin kæreste, de skal bare så meget andet, 
så de har ikke tid til at dyrke hinanden eller et sexliv!!!

Og efter mere end 20 år sammen, kan det være svært at råbe hinanden op. 

Hans behov var afgjort større end hendes, eller også har hun løst sit behov på anden vis.

Vi snakkede om kærestedates, rollespil - sexet outfit (mest til hende) - og han synes, han har prøvet det hele - uden held. 

Så måtte vi jo dykke et lag længere ned i samtalen - hvad var det for sex de har, og hvor ofte. Er de mere kælne overfor hinanden efter sex. 

Består livet af tantekys og formaninger, er de blevet forældre eller søskende i forholdet - eller ???

Havde han/de prøvet med seksuelle hjælpemidler - havde han spurgt ind til hvad hun havde lyst til på det erotiske marked? 

(Personligt ville jeg ville med største fornøjelse rode rundt på alle hylderne hos Marian, indtil jeg fandt noget spændende og eksotisk).

Det jeg ville frem til var om han for alvor havde gjort en  indsats.

Det tager to for at danse tango, og det tager to at få et parforhold til at køre, både til hverdag og på det erotiske plan, og er du først kommet helt ud af trit med sexlivet, så tager det lidt tid at komme på banen igen.
Enden på samtalen blev at han ville starte med en romantisk aften, en date, hvor kys og kæl skulle stå på programmet, gerne med en afslappende massage.



Han ville gøre som i "gamle dage" da de var kærester og i højere grad kyssede og kælede end dyrkede sex. 

Målet er naturligvis at toget igen kører uden om Fakta, så han ville osse lige forbi Marian og se hvad der ku' være af gode ideer... 


Husk det derude, at hvis dit sexliv ligner en tur i Fakta, så er det med at reagere... 

Britta

Ingen kommentarer:

Send en kommentar