lørdag den 25. oktober 2014

Rabbit eller hvad den nu hedder...





For et stykke tid siden, faldt jeg over denne lille fætter - som er hamrende sjov at lege med...

Den ser ikke ud af så meget - men det er et fantastisk godt lille massage apparat.
Nakke, hovedbund kan få en rigtig god omgang, og taber du den i dynerne når det er mørkt er den også relativ nem at finde.

Jeg kan finde mange andre sjove steder, hvor den også virker uanset om du er til vanille eller om du er lidt mere krydret..

Forestil dig din partner med blindfold, og så blide kærtegn med denne fætter.

Vi har personligt afprøvet den i spa-badet, den er vandtæt. Der er den også effektiv, selv om min partner ikke synes den er god under fodsålerne, så var det et hit hos mig.


 Den kan sagtens stå fremme, da den jo ikke signalerer andet end sjov.

Opladeren sidder på ryggen, det kan være lidt svært at finde derind, netop fordi den er vandtæt - men med lidt øvelse går det fint.

Den tændes ved at trykke på et af øjnene, der er flere programmer - og de styres også via øjnene.


Den er ikke til indvortes brug, men vi er ihvertfald enige om at den er sjov at lege med alligevel.

Jeg har lidt svært ved at tage den helt alvorligt, dels fordi den er lyserød med også på grund af de blinkende øjne og skiftende programmer - men sjov og effektiv det er den - helt afgjort.

Jeg synes især den giver lidt ekstra til min elskede, som ellers ofte er lidt forfordelt, hvad angår legesager og elektroniske dimser. Sæt den på din egen kind under et BJ, den er god til at massere hans erogene zoner, på en blid og tiltalende måde, den kan bruges direkte på hovedet - og den er helt eminent sammen med massageolie.

Så det er bare med at gå i gang derude - god fornøjelse. Britta fra bagfacaden.nu 

Her i et af de lækre læderkorsetter fra Marian



Ingen kommentarer:

Send en kommentar